Оплата та доставка

Оплата, гарантія, доставка, обмін та повернення товару

1. Оплата:

1.1 У нашому магазині готівковим розрахунком.
1.2 При отриманні товару на новій пошті (накладений платіж). Комісія при цьому становить 2% від суми коштів, що відправляються. Оплачується клієнтом;
1.3 На картку Приват Банку;
1.4 Безготівковий розрахунок для ПП, ТОВ та ін;
1.5 Кур'єру під час доставки по Києву.

2. Доставка:

2.1 новою поштою;
2.2 По Києву на адресу – 80грн;
2.3 По Київській області – обговорюється з менеджером магазину;
2.4 По Світу – обговорюється з менеджером. Виключно за повною передоплатою.
2.5 Укр Поштою – обговорюється з менеджером магазину.

13 квітня 2017

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належного якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін або повернення товару можливе протягом 14 днів, без врахування дня купівлі, якщо триваліший термін обміну або повернення товару не було оголошено продавцем. Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продаж, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар і отримати назад гроші.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
До товарів, які не підлягають обміну, або поверненню відносяться:
1. Продовольчі товари.
2. Лікарські засоби. (з доповненням від 01.01.2019 підлягають обміну чи поверненню).
3. Предмети сангігієни.
4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
5. Корсетні товари.
6. Парфумерно-косметичні вироби.
7. Перо-пухові вироби.
8. Дитячі іграшки м'які.
9. Дитячі іграшки гумові надувні.
10. Зубні щітки.
11. Мундштуки.
12. Апарати для гоміння.
13. Помазки для гоміння.
14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
15. Сурдіні (для духових музичних інструментів).
16. Скрипкові підборіддя.
17. Перчатки.
18. Тканини.
19. Тюлегардинні та мереживні полотна.
20. Килимові вироби метражні.
21. Білизна натільна.
22. Білизна постільна.
23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
27. Аудіо-, відеокассети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
28. Вироби з натурального та штучного волосся (парики).
29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню, є вичерпним.
Продавець не має права відмовити в обміні або поверненні товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону.

Оригінал статті знаходиться за посиланням.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ПЕРІОДУ

Коли ви робите покупки в нашому магазині, можете бути впевнені — всі ваші права дотримуються. У своїй роботі ми керуємось Законами України «Про захист прав споживача» .

Термін гарантії на товар складає від 2 тижнів до 12 місяців залежно від товару та/або виробника. Гарантія надається виробником чи продавцем. На сезонні товари термін гарантії обчислюється з початку сезону.

Терміни обчислення гарантії для сезонного товару та взуття:

  • зимовий асортимент - з 15 листопада до 15 березня ;
  • весняно-осінній асортимент - з 15 березня по 15 травня , з 15 вересня по 15 листопада ;
  • літній асортимент - з 15 травня по 15 вересня .

Дата початку гарантійного періоду обчислюється з отримання покупцем товару. При отриманні товару уважно огляньте його відсутність дефектів. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон. Тому зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії.

За умовами гарантійного обслуговування, ви можете безкоштовно усунути недоліки продукції, якщо вони виникли з вини виробника. Для цього ви повинні дотримуватись правил експлуатації товару.

Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється лише в тому випадку, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект. Строки усунення гарантійного випадку становлять від 14 до 28 днів з моменту повернення товару на склад залежно від складності роботи та наявності комплектуючих, фурнітури, витратних матеріалів.

Гарантійні зобов'язання анулюються у таких випадках:

  • пошкоджено заводське пакування, голограма, наклейка, пломба та інші елементи товару;
  • товар має виражені механічні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця чи сторонніх осіб;
  • виріб ремонтувався неуповноваженими особами;
  • дефекти спричинені діями, що не відповідають сфері застосування цього товару;
  • товар пошкоджений внаслідок природних стихій: пожежі, повені, землетрусу, побутових чинників та інших ситуацій, які від продавця.

ПОВЕРНЕННЯ — ОБМІН

Що необхідно зробити для повернення чи заміни товару

  1. Підготувати куплений у нас товар до відправки на адресу, вказану в гарантійному талоні.
  2. Заповнити «Заяву на повернення/заміну товару» та вкласти її у посилку.
  3. Надіслати товар кур'єрською службою «Нова Пошта» або завезти до нас у магазин.

Ми матимемо товар, перевіримо продукцію. Якщо всі умови повернення/заміни товару виконані, ми обміняємо його чи повернемо вам сплачені кошти.

Товар, причиною повернення якого був гарантійний випадок, має бути чистим та без забруднень.

Загальні умови повернення та заміни товару

Ви можете повернути/замінити товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує закон про захист прав споживача. Момент покупки починається з отримання покупцем товару кур'єрській службі.

Повернення/заміна товару провадиться шляхом повернення нам придбаного товару з подальшим відшкодуванням коштів покупцю або заміною на інший товар.

Щоб використати цю можливість, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку, його не прали і він не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, не зазнавав змін тощо);
  • товар повністю укомплектований та цілісність упаковки не порушена;
  • збережено всі ярлики та маркування.

Оплата доставки при поверненні/заміні товару

Вартість доставки товару для повернення/заміни оплачується покупцем.

Якщо причиною повернення товару є виробничий шлюб, тоді всі витрати на пересилання товару бере на себе наш магазин. У такому разі при відправленні товару у відділенні «Нової Пошти» вкажіть, що посилку оплачує одержувач.

Обов'язково повідомте нам номер експрес-накладної "Нової Пошти" , за яким ви робите повернення товару. Надішліть цей номер зручним для вас способом на пошту або номери телефонів, зазначені в контактах.

У яких випадках ми змушені відмовити у поверненні/заміні товару

  • Порушено цілісність та збереження фірмової упаковки тощо.
  • Є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб.
  • Було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено компоненти товару, змінено конструкцію товару.
  • Товар, який не підлягає поверненню згідно з постановою кабінету міністрів: спідня та білизна, панчішно-шкарпеткові вироби.